Σας καλούμε την Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 18:00, στην Αίθουσα Β3, (Β' όροφος Νέου Κτιρίου) όπου θα πραγματοποιηθεί ομιλία δια ζώσης του Dr. Bernhard Lauer στην αγγλική γλώσσα, με θέμα:

The “Children’s and Household Tales” by the Brothers Grimm, their sources, their worldwide impact and their psychological function and political effect

Συντονισμός: Δρ. Δέσποινα Μωραΐτου, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ και του μαθήματος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου: "Ψυχολογία και Τέχνη".

 


22/12/2022

 Ομιλίες Τμήματος Ψυχολογίας, 13 Ιανουαρίου 2023, 18:00, Αμφ. 3

   PDF.download.png


22/12/2022

Διδακτορικές Υποτροφίες Ι.Κ.Υ. στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Φλωρεντίας

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Έλληνες, κατόχους τίτλου σπουδών επιπέδου Μάστερ ή ισοδύναμου, για την πραγματοποίηση σπουδών διδακτορικού επιπέδου στο Ε.Π.Ι. Φλωρεντίας, στους τομείς: Ιστορία και Πολιτισμός, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες, Νομικές Επιστήμες, Οικονομικές Επιστήμες.

 
Για το ακαδημαϊκό έτος 2023 - 2024 θα χορηγηθούν επτά (7) υποτροφίες.
 Για την συμμετοχή στην διαδικασία επιλογής απαιτείται να έχει ήδη υποβληθεί, έως τις 31 Ιανουαρίου 2023, ηλεκτρονικώς αίτηση στην ειδική πλατφόρμα του Ε.Π.Ι. Φλωρεντίας και, στην συνέχεια, να υποβληθεί στο Ι.Κ.Υ., το αργότερο έως τις 10 Φεβρουαρίου 2023, αντίγραφο της αίτησης μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τη συνημμένη πρόσκληση υποβολής αιτήσεων ακαδημαϊκού έτους 2023-2024.
Αναλυτικές πληροφορίες στην σελίδα του ΙΚΥ:  https://www.iky.gr/el/upotrofies-gr/didaktoriko/kyepif
 

Τηλεφωνική επικοινωνία: 210 3726328, 210 3726330, 210 3726370, 210 3726325Ε-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

22/12/2022

Προκήρυξη Υποτροφιών Ιδρύματος Ωνάση 2023-24

 

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το ακαδημαϊκό έτος 2023-24 ξεκίνησε.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών:  έως 28 Φεβρουαρίου 2023.
Οι υποψήφιοι παρακαλούνται να μελετήσουν προσεκτικά το κείμενο της Ανακοίνωσης Υποτροφιών που περιγράφει τους όρους και προϋποθέσεις χορήγησης υποτροφιών, τις ειδικεύσεις και τα επίπεδα σπουδών. Οι αιτήσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Οι υποψήφιοι που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση πρέπει να δημιουργήσουν προσωπικό λογαριασμό στο Onassis Directory μέσω του κατωτέρω συνδέσμου και μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση και να ανεβάσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σταδιακά μέχρι την ημερομηνία λήξης υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών. Η ηλεκτρονική αίτηση μπορεί να υποβληθεί επιτυχώς μόνο αν συνοδεύεται από τα αντίστοιχα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Για περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την ανακοίνωση υποτροφιών, τους σχετικούς όρους και τα δικαιολογητικά παρακαλούμε να ανατρέξετε στις Συχνές Ερωτήσεις και στον Κανονισμό Υποτροφιών

 
 ή να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Υποτροφιών μέσω e-mail στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ή μέσω τηλεφώνου στο +30 210 37 13 052, -053, -054, -055, -056, -057.

 


 21/12/2022

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ Ι.Κ.Υ.σε Έλληνες υποψηφίους διδάκτορες του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Φλωρεντίας

 

PDF.download.png

 

 


 19/12/2022 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2022.2023  PDF.download.png                PDF.download.png


14/12/2022 


Διδασκαλία μαθημάτων κατά την περίοδο των εορτών

Ανακοινώνεται ότι κατά την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων 2022, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανίων 2023 η διδασκαλία των μαθημάτων θα διακοπεί από την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022 έως και την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2023.


14/12/2022 

 Λειτουργία των Διοικητικών Υπηρεσιών του Πανεπιστημίου κατά την περίοδο των εορτών

Ανακοινώνεται ότι κατά την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων 2022, Πρωτοχρονιάς και Θεοφανίων 2023, οι Διοικητικές Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου θα παραμείνουν κλειστές τις εξής ημέρες:

Από την Παρασκευή 23.12.2022 έως και τη Δευτέρα 26.12.2022

Από την Παρασκευή 30.12.2022 έως και την Παρασκευή 6.1.2023

 


05/12/2022

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΥΟ ΘΕΣΕΩΝ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ  PDF.download.png


28/11/2022

ΟΔΗΓΙΕΣ  ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2022-2023

PDF.download.png

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ)   PDF.download.png

 

 


14/11/22

ΟΔΗΓΙΕΣ COVID    PDF.download.png


08/11/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ 2022-2023 

Καλούνται οι επιτυχόντες Μετεγγραφής/Μετακίνησης να καταθέσουν στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (Λεωφ. Συγγρού 136) στο Τμήμα Ψυχολογίας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (όπως αυτά αναφέρονται παρακάτω ανά κατηγορία).

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

από Τετάρτη 9 Νοεμβρίου έως Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2022

Το τμήμα ψυχολογίας θα δέχεται τους φακέλους με τα δικαιολογητικά καθημερινά μεταξύ 10.00 και 13.00.

 

PDF.download.png

 

 


04/11/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εγγραφής διακριθέντων αθλητών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

 

 07/11/22 έως και 11/11/22 

  

 


03/11/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο 2022-2023

Με απόφαση του ΠΣ της 14.7.2022 ορίστηκε το Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο του ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 ως εξής     PDF.download.png

   

 

 


26/10/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 27 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 

 

Επ’ ευκαιρία του εορτασμού της Εθνικής Επετείου και της αργίας της  28ηςΟκτωβρίου, η διδασκαλία των μαθημάτωνθα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022 μέχρι τις 14:00. 


26/10/22

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΣ 2022-2023

ΧΡΟΝΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ 1 – 15 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2022

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στο τμήμα ψυχολογίας θα υποβληθούν είτε από τους ίδιους είτε με εξουσιοδότηση στην γραμματεία του τμήματος κάθε ΤΡΙΤΗ 10.00-13.00. Η αίτηση και τα δικαιολογητικά μπορούν επίσης να αποσταλούν με courier ή ταχυδρομικά και συστημένα στη διεύθυνση

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 136 Τ.Κ 17671

με σφραγίδα ταχυδρομείου έως και την καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων.

Δικαιολογητικά:

1. Αίτηση συμμετοχής

2. Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από το ∆.Ο.Α.Τ.Α.Π. 

3.Φωτοτυπία Ταυτότητας ή Διαβατηρίου

ΑΙΤΗΣΗ  PDF.download.png

 


25/10/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΣΙΤΙΣΗΣ   

ΤΜΗΜΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

                                                                                                              

Ανακοίνωση για παράταση υποβολής αιτήσεων σίτισης έως 31 -10 -2022

Ανακοινώνεται στους φοιτητές του Πανεπιστημίου ότι η ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής των αιτήσεων για την παροχή δωρεάν σίτισης παρατείνεται έως την Δευτέρα

31 Οκτωβρίου 2022

Οι αιτήσεις κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Τμήματος Φοιτητικής Μέριμνας στη   διεύθυνση:    https://merimna.panteion.gr

Η εισαγωγή στην εφαρμογή θα γίνεται με τους ιδρυματικούς κωδικούς, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση:

https://www.panteion.gr/anakalypste-to-panteio/foitites/sitisi/

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Μετά την οριστική υποβολή επιβάλλεται να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αίτησης μέσω της εφαρμογής.

                                                                                                 Από  Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας


20/10/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Καλούνται οι φοιτητές/τριες του τμήματος Ψυχολογίας που ενδιαφέρονται για Ποδόσφαιρο (5vs5), Μπάσκετ και Βόλει να δηλώσουν συμμετοχή στα εσωτερικά πρωταθλήματα Ποδοσφαίρου, Μπάσκετ και Βόλει που διοργανώνει το Γυμναστήριο του Παντείου.  
Οι δηλώσεις συμμετοχής αφορούν:  
[1] Είτε μεμονωμένες δηλώσεις αθλητών-τριών, οι οποίοι-ες θα τοποθετηθούν σε ομάδες (κατά προτίμηση ανά τμήμα-έτος) από το Γυμναστήριο. Η δήλωση περιλαμβάνει (α) Άθλημα, (β) Ονοματεπώνυμο, (γ) Τμήμα, (δ) Έτος και (ε) στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, κινητό).
[2] Είτε δηλώσεις Ομάδων, οι οποίες θα εκπροσωπήσουν το τμήμα (ή και το έτος σε περίπτωση μεγάλης συμμετοχής). Σε αυτήν την περίπτωση τη δήλωση στέλνει ο/η εκπρόσωπος της Ομάδας και περιλαμβάνει (α (α) Άθλημα (β) Ονοματεπώνυμο αθλητ(ρι)ών, (γ) τμήμα, (δ) έτος και (ε) στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, κινητό τηλέφωνο). Οι ομάδες δικαιούνται να διαθέτουν και έναν/μια «φιλοξενούμενο-η» παίκτη-τρια*
Μετά το πέρας των δηλώσεων θα πραγματοποιηθεί κλήρωση των αγώνων και θα δρομολογηθεί το πρόγραμμα των αγώνων. Οι δηλώσεις γίνονται με αποστολή e-mail στο This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. έως 5 Νοεμβρίου 2022 . Για περισσότερες πληροφορίες στο 2109025717, και ώρες 11.00-14.00, Δευτέρα με Παρασκευή.  
* Στη διοργάνωση γίνονται δεκτοί φοιτητές κι από άλλα Πανεπιστήμια. Δεν απαιτείται η καταβολή οικονομικού αντιτίμου."
 

Με εκτίμηση,

Χρήστος Ρούσσος 


18/10/22

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ηλεκτρονική Έκδοση Πιστοποιητικών    PDF.download.png

 


13/10/22

ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ

 

Καλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες του τμήματος Ψυχολογίας στην εκδήλωση υποδοχής και ενημέρωσης την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 ΝΟΜΒΡΙΟΥ 2022 και ώρα 15:00 στo Αμφιθέατρο 2.


07/10/22

 Ανοιχτή Πρόσκληση Συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα:

VRAILEXIA- Partnering Outside the Box: Digital and Artificial Intelligence Integrated Tools to Support Higher Education Students with Dyslexia

14/11/2022 – 18/11/2022   

  PDF.download.png


 05/10/22

 Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2022-2023.

 από σήμερα Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2022 έως και την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022 και ώρα 16.00

PDF.download.png


 

03/10/22  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

 

Οι υποψήφιοι με τις ειδικές κατηγορίες των Ελλήνων του εξωτερικού και τέκνων Ελλήνων

υπαλλήλων που υπηρετούν στο εξωτερικό, που εισήχθησαν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό

έτος 2022-2023, εγγράφονται από Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2022 έως και Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022 και ώρες 10.00-14.00 στην γραμματεία του τμήματος η με συστημένη επιστολή ή με Εταιρεία Ταχυμεταφοράς,

στη Διεύθυνση

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ 136

Τ.Κ. 17671

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

 

PDF.download.png         PDF.download.png


30/09/22   Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθυντή Επιμόρφωσης του ΚΕΔΙΒΙΜ   PDF.download.png


 23/9/2022  

ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

Την Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 12.00-14.00 στην αίθουσα 108, θα λάβει χώρα η εκδήλωση υποδοχής των πρωτοετών φοιτητριών/φοιτητών του Πανεπιστημίου μας.

 

 


  23/9/2022

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ   

 

 PDF.download.png


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

«ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ» ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ     PDF.download.png


 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 2022             PDF.download.png

Παρακαλείσθε να παρακολουθείτε συχνά τις ανακοινώσεις του πανεπιστημίου,

καθώς θα υπάρχει συνεχής ενημέρωση για θέματα που σας ενδιαφέρουν.

Προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στο Πανεπιστήμιο και εφόσον έχετε ήδη πραγματοποιήσει την Ηλεκτρονική σας Εγγραφή,

  1. Καλείσθε να στείλετε ευκρινές αντίγραφο της αστυνομικής σας ταυτότητας, ηλεκτρονικά, στο email του Τμήματος στο οποίο έχετε εισαχθεί.

Στοιχεία επικοινωνίας των Τμημάτων:

ΤΜΗΜΑ EMAIL ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Δημόσιας Διοίκησης This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1067, 1435
Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1426, 1427
Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας polhist@panteion> 210. 920 – 1391, 1043
Κοινωνικής Πολιτικής This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1036, 1381
Κοινωνιολογίας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1454, 1456
Κοινωνικής Ανθρωπολογίας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1406, 1048
Ψυχολογίας This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1421, 1422
Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1431, 1428
Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 210. 920 – 1389, 1392

Μετά την αποστολή των καταλόγων των ηλεκτρονικά εγγραφέντων από το ΥΠΑΙΘ και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η καταχώρηση των στοιχείων σας στο Μηχανογραφικό σύστημα του Πανεπιστημίου,

  1. Απαραίτητη επόμενη διαδικασία για να έχετε πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, είναι η έκδοση Κωδικού ακολουθώντας τις σχετικές Οδηγίες  
  2. Ο κωδικός που θα έχει δοθεί από το σύστημα (ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ) και ο κωδικός που θα ζητηθεί να εισάγετε εσείς (password), είναι οι τελικοί κωδικοί που θα χρησιμοποιήσετε για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
  3. Από τον κωδικό του συστήματος (Όνομα Χρήστη) προκύπτει και ο Αριθμός Μητρώου σας ως φοιτητή του Πανεπιστημίου, απαραίτητο στοιχείο για τη φοιτητική σας πορεία
    • Τα τέσσερα πρώτα ψηφία είναι ο Κωδικός του Τμήματος
    • Τα υπόλοιπα οκτώ ψηφία είναι ο Αριθμός Μητρώου σας
  4. Με τη χρήση του Ονόματος Χρήστη και του Κωδικού που θα έχετε επιλέξει, θα έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ

Εγγραφή των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία των Αλλοδαπών-Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντιστοίχων σχολείων κρατών-μελών της Ε.Ε. για το ακαδ.έτος 2022-2023

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν

από τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2022.   PDF.download.png

 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι έως και την Παρασκευή 09 Σεπτεμβρίου 2022 υποβάλλουν αίτηση για εγγραφή στα Πανεπιστημιακά Τμήματα οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Λύκειο, διακρίθηκαν: στη Βαλκανική, την Ευρωπαϊκή ή τη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή Οικονομικών και τους έχει απονεμηθεί πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο), στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για Νέους Επιστήμονες (EUCYS), στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών (EUSO), με την απονομή σε αυτούς του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου, στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Μαθηματικών Κοριτσιών (EGMO) με την απονομή σε αυτές του πρώτου, δεύτερου ή τρίτου βραβείου (άρθρα 40 και 138 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111-Α’)).

Σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθ. Φ.153/66380/Α5/2021 (ΦΕΚ 2449 Β΄), οι ανωτέρω μαζί με την αίτηση εγγραφής καταθέτουν στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής Βεβαίωση της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, από την οποία προκύπτει ότι πληρούνται  τα απαιτούμενα όπως προβλέπονται στις διατάξεις των άρθρων 40 και 138 του Ν. 4692/2020 (ΦΕΚ 111-Α’) και του άρθρου 9 του Ν. 4777/2021 (Α΄ 25).

Για τη συγκεκριμένη ειδική κατηγορία ΔΕΝ εφαρμόζεται η ηλεκτρονική εγγραφή.

 


 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Πώς συμμετέχουν οι φοιτητές/τριες στις γραπτές ή προφορικές εξετάσεις με φυσική παρουσία;

Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι υποχρεωτική, σε όλους τους χώρους των Α.Ε.Ι./Βιβλιοθηκών (ενδεικτικά αίθουσες, αμφιθέατρα) εντός των οποίων διεξάγονται κάθε είδους εξετάσεις για όλα ανεξαιρέτως τα πρόσωπα που εισέρχονται σε αυτούς (φοιτητές, υποψηφίους, μέλη ΔΕΠ, επιτηρητές, λοιπό προσωπικό).

Φοιτητές-φοιτήτριες που νοσούν με λοίμωξη COVID-19, δεν δύνανται να συμμετάσχουν στις εξετάσεις για όσο χρονικό διάστημα βρίσκονται σε απομόνωση σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο απομόνωσης και θα εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία υποχρεωτικώς απουσίαζαν, σε άλλη ημερομηνία που θα οριστεί με επιμέλεια του διδάσκοντος.

Οι φοιτητές , οφείλουν να αποστείλουν ηλεκτρονικό μήνυμα στη Γραμματεία του Τμήματός τους ή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών αντίστοιχα , με κοινοποίηση στον/στην διδάσκοντα/ουσα του μαθήματος που θα απουσιάσουν λόγω νόσησης και στο Ιατρείο του πανεπιστημίου , το αργότερο μέχρι την ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος, επισυνάπτοντας βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου ή, εναλλακτικά, το θετικό μοριακό τεστ (PCR) ή το θετικό τεστ αντιγόνου (rapid) μέσω του gov.gr.

 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022 και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης,  θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022  έως και Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022.

 

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά,  μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2022.  

Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2022  του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr .  

Για την είσοδό τους  στην ηλεκτρονική εφαρμογή: 

Α. οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.  

Β. Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις έτους 2022, εισάγονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή εγγραφής με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Αίτησης-Μηχανογραφικού Δελτίου Σοβαρών Παθήσεων, χρησιμοποιώντας ως όνομα χρήστη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο και ως κωδικό ασφαλείας αυτόν που ήδη έχουν διαμορφώσει για την πρόσβαση στο Μηχανογραφικό Δελτίο σοβαρών Παθήσεων. 

Ειδικά για τους επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα υπάρχει υποστήριξη από τις σχολικές μονάδες για θέματα πρόσβασης στην εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Εγγραφών. Σε κάθε περίπτωση, προς διευκόλυνση  όλων των επιτυχόντων, στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης με οδηγίες για κάθε βήμα της εφαρμογής. 

Στην περίπτωση που οι επιτυχόντες είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, είναι υποχρεωμένοι μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήματος, να δηλώσουν τη Σχολή ή το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι, αιτούμενοι έτσι, ταυτόχρονα τη διαγραφή τους από αυτό, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους.   

Οι επιτυχόντες που είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, αλλά έχουν προχωρήσει ήδη στη διαγραφή τους, απευθυνόμενοι κατευθείαν στη Γραμματεία του παλαιού Τμήματος/Σχολής  το προηγούμενο διάστημα (πριν την έναρξη της ηλεκτρονικής διαδικασίας), είναι επίσης υποχρεωμένοι να δηλώσουν στο ίδιο σημείο της ηλεκτρονικής εφαρμογής το  Τμήμα ή Σχολή  της προηγούμενης εγγραφής.   

Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους, πρώτα αναζητώντας το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο) στο οποίο εντάχθηκε το παλαιό Τμήμα και εν συνεχεία το παλαιό Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργίας τους. 

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος  του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Μεταξύ των υπόλοιπων στοιχείων που ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει στην ηλεκτρονική  αίτησης εγγραφής του, είναι ο αριθμός ΑΔΤ ή Διαβατηρίου, ο οποίος συνήθως εμφανίζεται προσυμπληρωμένος  με την αντίστοιχη τιμή, που ο ίδιος χρήστης συμπλήρωσε στο Μηχανογραφικό Δελτίο του, διατηρώντας όμως τη δυνατότητα τροποποίησης.  

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής, οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, αριθμό κινητού τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμών της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι, η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες. 

Επισημαίνεται ότι παρέχεται η δυνατότητα αναίρεσης αίτησης εγγραφής που έχει καταχωρισθεί και έχει λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Έτσι στην περίπτωση που κάποιος διαπιστώσει λανθασμένα στοιχεία στην αίτησή του κατόπιν της οριστικής υποβολής της, έχει τη δυνατότητα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος να προχωρήσει σε αναίρεση της λανθασμένης αίτησης και την υποβολή νέας. Για τη διαδικασία της αναίρεσης ο χρήστης χρειάζεται να συμπληρώσει τον 8ψηφιο κωδικό υποψηφίου και τον Αρ.Πρωτ. της προς κατάργηση αίτησης. 

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων καθορίζεται και πραγματοποιείται από τα αρμόδια Υπουργεία. 

Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, αφού πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή, πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους: 

α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία. 

β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε. 

γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται  κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας. 

δ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας 

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι, η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, πραγματοποιείται μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 1  έως και 9 Σεπτεμβρίου 2022. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (1 έως 9/9/2022) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  σχετική βεβαίωση, ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρων Νομών. 

https://www.minedu.gov.gr/news/53118-31-08-22-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi
 

 


 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2021-2022  ΝΕΟ 30/08/22  PDF.download.png

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Το Πάντειον Πανεπιστήμιο θα παραμείνει κλειστό λόγω θερινών διακοπών από 1 έως 19 Αυγούστου


ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ

ΕΝΑΡΞΗ 10 Οκτωβρίου 2022

ΛΗΞΗ 20 Ιανουαρίου 2023

 

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΝΑΡΞΗ 30 Ιανουαρίου 2023

ΛΗΞΗ 18 Φεβρουαρίου 2023

 

ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ

ΕΝΑΡΞΗ 27 Φεβρουαρίου 2023

ΛΗΞΗ 09 Ιουνίου 2023

 

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΝΑΡΞΗ 19 Ιουνίου 2023

ΛΗΞΗ 8 Ιουλίου 2023

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ 4 Σεπτεμβρίου 2023

ΛΗΞΗ 30 Σεπτεμβρίου 2023

 

ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΡΓΙΕΣ

28/10/2022 Εθνική Επέτειος

17/11/2022 Εορτασμός Πολυτεχνείου

24/12/2022 – 6/1/2023 Εορτές Χριστουγέννων & Νέου Έτους

27/2/2023 Καθαρά Δευτέρα

25/3/2023 Εθνική Επέτειος

10/4/2023 – 21/4/2023 Εορτή Πάσχα

1/5/2023 Πρωτομαγιά

05/6/2023 Εορτή Αγίου Πνεύματος


ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2022-2023

PDF.download.png

 


“ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ! Νέο Φοιτητολόγιο”

 
Έχει ενεργοποιηθεί η ιστοσελίδα φοιτητών για την νέα έκδοση του φοιτητολογίου στη διεύθυνση:
Για την πρόσβαση στο σύστημα απαιτούνται κωδικοί URegister που ήδη διαθέτετε.Η ιστοσελίδα παρέχει πρόσβαση σε ενημέρωση σχετικά με τις βαθμολογίες, τις δηλώσεις και το πρόγραμμα σπουδών των φοιτητών καθώς και δυνατότητα υποβολής αιτημάτων έκδοσης πιστοποιητικών.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα είναι δυνατή η παραλαβή πιστοποιητικών στην ιστοσελίδα αυτή σε μορφή αρχείου PDF.Στην αρχική σελίδα αναφέρεται σύνδεσμος σε οδηγίες χρήσης

 

ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν την αίτησή τους συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, δια ζώσης στη Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας, η οποία στεγάζεται στο 2ο όροφο του Παλιού Κτηρίου του Παντείου Πανεπιστημίου από Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-13.00 ή ταχυδρομικά (σφραγίδα ταχυδρομείου/ή και ταχυμεταφοράς 15/03/2022) στη Διεύθυνση : Λεωφόρος Συγγρού 136, Τ.Κ. 17671. ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟ email της Γραμματείας: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. από 18 Φεβρουαρίου έως και 15 Μαρτίου 2022. Στην Ιστοσελίδα μπορείτε να δείτε:

  • Λεπτομέρειες για τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις Εισαγωγής στο Διδακτορικό Πρόγραμμα του Τμήματος, στον Κανονισμό
  • Την Αίτηση στα ΕΝΤΥΠΑ

ΕΠΕΙΓΟΝ: Επικαιροποιημένες οδηγίες προς ΦΟΙΤΗΤΕΣ για συμμετοχή στις εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου

 

ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΑ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

Πώς συμμετέχω στις εξετάσεις προσερχόμενος στο Πανεπιστήμιο;

Πώς θα έχω το δικαίωμα να εξετασθώ αργότερα, μετά το τέλος της παρούσας εξεταστικής, εάν νοσήσω;

Όλοι οι φοιτητές που θα συμμετέχετε σε γραπτές ή προφορικές εξετάσεις υποχρεούστε να υποβάλετε δήλωση φυσικής παρουσίας στην πλατφόρμα https://edupass.gov.gr , εάν δεν την υποβάλατε κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου. Η δήλωση όσων έχουν εμβολιαστεί ή νοσήσει (για το χρονικό διάστημα που ορίζουν τα πρωτόκολλα) γίνεται ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. Όσοι, σύμφωνα και με τα ισχύοντα ανά περίπτωση υγειονομικά μέτρα, απαιτείται να έχετε αποτέλεσμα PCR/rapid test, φροντίζετε ΠΡΩΤΑ να καταχωρείτε το αποτέλεσμά σας στο Μητρώο ασθενών COVID 19 της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από το εργαστήριο, το φαρμακείο ή άλλη δομή διενήργησε τον έλεγχο και ΜΕΤΑ να υποβάλλετε τη δήλωση φυσικής παρουσίας.

Όσοι φοιτητές είχαν είτε εμβολιαστεί είτε νοσήσει και είχαν υποβάλει δήλωση φυσικής παρουσίας στο edupass κατά τη διάρκεια του χειμερινού εξαμήνου, εάν ξανανοσήσουν  επιβάλλεται να μπουν εκ νέου στο edupass και να κάνουν καινούργια δήλωση φυσικής παρουσίας.

Για την είσοδό σας στο χώρο του Πανεπιστημίου και την συμμετοχή σας στις εξετάσεις, θα πρέπει να έχετε εκτυπωμένα τα πιστοποιητικά (δηλ. σε έντυπη μορφή) μαζί με την φοιτητική ή αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό σας, είτε το GREEN PASS, και να τα τοποθετείτε στο έδρανο για έλεγχο από τους Επιτηρητές.

Σε περίπτωση που δεν επιδεικνύετε τα ανωτέρω, ο Επιτηρητής υποχρεούται να σας απομακρύνει από την αίθουσα.

Τα πιστοποιητικά που γίνονται δεκτά είναι:

  1. i) Πιστοποιητικό εμβολιασμού, ή
  2. ii) Πιστοποιητικό νόσησης από κορωνοϊό, ή

iii) Αρνητική διάγνωση, είτε σε εργαστηριακό έλεγχο για COVID-19 με μοριακό τεστ (pcr), έως 72 ώρες πριν την εξέταση του μαθήματος,  είτε σε εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid) που θα έχει διενεργηθεί έως 48 ώρες πριν την εξέταση του μαθήματος. Φροντίστε να καταχωρείται το αποτέλεσμά σας στο Μητρώο ασθενών COVID 19 της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από το όποιο εργαστήριο, φαρμακείο, άλλη δομή διενήργησε τον έλεγχο. Εάν δεν έχετε ΑΜΚΑ, φροντίστε να σας εκτυπώνουν το σχετικό πιστοποιητικό.

Οι αλλοδαποί ή άλλοι φοιτητές που δεν διαθέτουν Α.Μ.Κ.Α. ή κωδικούς TAXISNET για εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης και αυθεντικοποίησης στην πλατφόρμα edupass, η συμμετοχή τους στην εξεταστική διαδικασία θα γίνεται με τη διαδικασία ελέγχου ταυτοπροσωπίας και παράλληλη επίδειξη πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, ή πιστοποιητικού αρνητικού PCR έως εβδομήντα δύο (72) ωρών ή γρήγορου τεστ αντιγόνου (rapid) έως σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν την προβλεπόμενη ώρα έναρξης της εξέτασης του μαθήματος, καθώς και το δελτίο φοιτητικής ταυτότητας. 

Κρίνεται απαραίτητο να εκδώσετε το δικό σας ΑΜΚΑ. Μπορείτε να αποκτήσετε το δικό σας AMKA στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) και στα γραφεία ΑΜΚΑ που λειτουργούν σε Ασφαλιστικά Ταμεία σε όλη την Ελλάδα. https://www.amka.gr

Σε λειτουργία βρίσκεται η πλατφόρμα anagnorisi.emvolio.gov.gr για τη δήλωση εμβολιασμών που έχουν πραγματοποιηθεί στο εξωτερικό. Έτσι, όσοι διαθέτουν Ευρωπαϊκό Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID ή ψηφιακό πιστοποιητικό τρίτης χώρας που έχει προσχωρήσει στο σύστημα ψηφιακού πιστοποιητικού COVID της ΕΕ, έχουν πλέον τη δυνατότητα να καταχωρούνται ηλεκτρονικά ως εμβολιασμένοι στο Μητρώο εμβολιασμών εξωτερικού που τηρεί η ΗΔΙΚΑ.

Η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική: είτε χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (FFP2 ή ΚΝ95) είτε διπλή μάσκα.

Να φροντίζετε να σημειώνετε σε κάθε μάθημα που εξετάζεστε την αίθουσα/αμφιθέατρο εξέτασης και τον αριθμό του καθίσματός σας, ώστε σε περίπτωση κρούσματος να είστε σε θέση να ενημερώσετε αμέσως με ηλεκτρονικό μήνυμα και τηλεφωνικά τον υπεύθυνο covid 19 του Τμήματος ή τη Γραμματεία σας και το Ιατρείο του Πανεπιστημίου μας, για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες τήρησης του πρωτοκόλλου υγείας.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΟΣΗΣΗΣ :

Φοιτητές που νοσούν με λοίμωξη και διαθέτουν Α.Μ.Κ.Α. φροντίζουν να δηλώνεται το θετικό αποτέλεσμα στο Μητρώο ασθενών COVID-19 της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από το όποιο εργαστήριο, φαρμακείο ή άλλη δομή διενήργησε τον έλεγχο και να εκτυπώνουν το Πιστοποιητικό νόσησης. Ακολούθως φροντίζουν να δηλώνουν φυσική παρουσία στην πλατφόρμα, https://edupass.gov.gr και να ενημερώνουν άμεσα με ηλεκτρονικό μήνυμα αναγράφοντας τα μαθήματα από τα οποία απουσίασαν ή θα απουσιάσουν, επισυνάπτοντας τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου ή, εναλλακτικά, το θετικό μοριακό τεστ (PCR) ή το θετικό τεστ αντιγόνου (rapid), τον υπεύθυνο covid 19 του Τμήματος, τον Διδάσκοντα, τη Γραμματεία τους και το Ιατρείο του Πανεπιστημίου μας, το αργότερο μέχρι την ημερομηνία εξέτασης του μαθήματος, και δεν θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις για όσο χρονικό διάστημα βρίσκονται σε απομόνωση σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο απομόνωσης.

Οι συγκεκριμένοι φοιτητές θα εξετασθούν στα μαθήματα στα οποία υποχρεωτικώς απουσίαζαν, σε άλλη ημερομηνία που θα οριστεί από τον διδάσκοντα, ΜΟΝΟ εφόσον έχει καταγραφεί η νόσηση.

Η πιστοποίηση θετικού κρούσματος γίνεται μόνο με μοριακό τεστ (PCR) για τους ανεμβολίαστους, και με μοριακό (PCR) ή ράπιντ τεστ (rapid test) για τους εμβολιασμένους.

Αλλοδαποί φοιτητές ή άλλοι φοιτητές που νοσούν με λοίμωξη και δεν διαθέτουν Α.Μ.Κ.Α. ή κωδικούς TAXISNET ή κωδικούς για εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης και αυθεντικοποίησης και δεν μπορούν να υποβάλουν δήλωση στην πλατφόρμα https://edupass.gov.gr, φροντίζουν να ενημερώνουν άμεσα με ηλεκτρονικό μήνυμα αναγράφοντας τα μαθήματα από τα οποία απουσίασαν ή θα απουσιάσουν, επισυνάπτοντας το θετικό μοριακό τεστ (PCR) ή το θετικό τεστ αντιγόνου (rapid), καθώς και τηλεφωνικά, τον υπεύθυνο covid 19 του Τμήματος, τον Διδάσκοντα, τη Γραμματεία τους και το Ιατρείο του Πανεπιστημίου μας, και δεν θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις και μπορούν να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία υποχρεωτικώς απουσίαζαν, κατόπιν συνεννόησης με τον διδάσκοντα, έχοντας ως τεκμήριο την προσκόμιση-παρουσίαση θετικού μοριακού τεστ (PCR) ή την παρουσίαση θετικού τεστ αντιγόνου (rapid) κατά το χρόνο εξέτασης.

Η πιστοποίηση θετικού κρούσματος γίνεται μόνο με μοριακό τεστ (PCR) για τους ανεμβολίαστους, και με μοριακό (PCR) ή rapid test για τους εμβολιασμένους.

Παρακαλούμε σε περίπτωση αδιαθεσίας, νόσησης, να επικοινωνείτε αμέσως :

Εάν βρίσκεστε στους χώρους του Πανεπιστημίου μας: με τον διδάσκοντα, τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του και την Νοσηλεύτρια του Ιατρείου μας.

Εάν βρίσκεστε στην οικία σας: με ηλεκτρονικό μήνυμα και τηλεφωνικά, με την Νοσηλεύτρια του Ιατρείου (Υγειονομική Υπηρεσία) του Πανεπιστημίου μας και τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του Ακαδημαϊκού Τμήματος στο οποίο ανήκετε.


Οδηγίες απομόνωσης-καραντίνας για Covid19:

Η πιστοποίηση θετικού κρούσματος γίνεται μόνο με μοριακό τεστ (PCR) για τους ανεμβολίαστους,  και με μοριακό (PCR) ή ράπιντ τεστ (rapid test) για τους εμβολιασμένους.

Άτομα με επιβεβαιωμένη λοίμωξη από Sars-Cov-2 – Απομόνωση:

Παραμονή σε απομόνωση επί πέντε (5) ημέρες τουλάχιστον και αποφυγή επαφής με άλλα άτομα. Η ημέρα λήψης του θετικού test θεωρείται ως ημέρα 0 και ακολουθούν οι πέντε (5) ημέρες απομόνωσης.

Μετά την πάροδο πέντε (5) ημερών απομόνωσης και εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών, διακοπή απομόνωσης. Εάν ο πυρετός συνεχίζει, παράταση της απομόνωσης εντός οικίας μέχρις πλήρους υποχώρησης του πυρετού.

Υποχρεωτική χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες πέντε (5) ημέρες από την λήξη της απομόνωσης.

Άτομα που ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα:

(α) Για άτομα εμβολιασμένα και με ενισχυτική δόση, ή άτομα εμβολιασμένα με 2 δόσεις τους τελευταίους 6 μήνες , ή με μία δόση του εμβολίου J&J τους τελευταίους 2 μήνες:

  Χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2), ή διπλής μάσκας για δέκα (10) ημέρες και διενέργεια εργαστηριακού ελέγχου (PCR ή Rapid Antigen Test) την 5η ημέρα από την έκθεση.

(β) Για άτομα εμβολιασμένα με 2 δόσεις πάνω από 6 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση,  ή με μία δόση του εμβολίου J&J πάνω από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση,   ή ανεμβολίαστα:

Παραμονή στο σπίτι για πέντε (5) ημέρες και αποφυγή επαφής με άλλα άτομα.

Την 5η ημέρα διενέργεια εργαστηριακού ελέγχου (PCR ή Rapid Antigen Test).

Μετά την 5η ημέρα, χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για τουλάχιστον άλλες πέντε (5) ημέρες.


Σας ενημερώνουμε ότι στο σύνδεσμο https://eudoxus.gr/files/Nea_Paratasi_Dianomis_Xeimerinou_2021.pdf θα βρείτε το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την παράταση της περιόδου διανομής για τους φοιτητές. Επισημαίνεται ότι η διανομή συγγραμμάτων στους φοιτητές θα ολοκληρωθεί την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι οι φοιτητές υποχρεούνται να προβούν σε δήλωση μαθημάτων στο οικείο τμήμα τους και δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους.

Επισημαίνεται ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, οι φοιτητές που έχουν υπερβεί τα ν+2 έτη σπουδών δεν δικαιούνται δωρεάν διδακτικά συγγράμματα.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε πάντα να απευθύνεστε στο Γραφείο Αρωγής του Ευδόξου.


ΕΠΕΙΓΟΝ! ΕΚΔΟΣΗ GREEN PASS ΓΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

 

Από Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021, καλούνται όλοι οι φοιτητές και φοιτήτριες να προσέλθουν στο ΚΕΦΟΙ (Κέντρο Φοιτητικής Μέριμνας) με εκτυπωμένο το πιστοποιητικό εμβολιασμού τους, την ακαδημαϊκή ή αστυνομική τους ταυτότητα και μία φωτογραφία ταυτότητας για να αποκτήσουν GREEN PASS για την είσοδό τους στις αίθουσες διδασκαλίας. Η έκδοση της πράσινης φοιτητικής κάρτας θα διευκολύνει και θα επιταχύνει τον έλεγχο των εισερχομένων. Από τις 17 Ιανουαρίου 2022 ο έλεγχος θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της πράσινης κάρτας εκτός των μη εμβολιασμένων οι οποίοι θα ελέγχονται με τα rapid tests. 


Οι εμβολιασμοί στο Πάντειο Πανεπιστήμιο θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 27/10/21 και ώρα 10:00 το πρωί . Παρακαλείσθε όσοι έχετε δηλώσει πρόθεση στο email του ιατρείου να προσέλθετε με ΑΜΚΑ και ταυτότητα στο αίθριο του νέου κτιρίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ.


Με την έναρξη των μαθημάτων (11 Οκτωβρίου) θα λειτουργήσει στον χώρο του πανεπιστημίου εμβολιαστικό κέντρο και θα υπάρχει η δυνατότητα εμβολιασμού με το σκεύασμα της PFIZER.  

Όποιο μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας (φοιτητής, καθηγητής , διοικητικό προσωπικό κλπ ) επιθυμεί να εμβολιαστεί παρακαλούμε να δηλώσει την πρόθεσή του στο email του ιατρείου This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. μέχρι και την Πέμπτη 7/10/2021.