Νέα - Ανακοινώσεις

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Στο μάθημα του Α΄ εξαμήνου της κυρίας Σ. Καζή   600312  Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή

Ψυχολογία: Κοινωνική Ανάπτυξη & Ανάπτυξη της Προσωπικότητας οι εξετάσεις θα γίνουν Διαζώσης το ΣΑΒΒΑΤΟ 05/02/22 και ώρα 17.00-19.00 στο Αμφιθέατρο Σάκη Καράγιωγα Ι και στη Αίθουσα 209

  

 

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΧΕ.2021-2022

 

 

 

 

Αθήνα, 03-01-2022

 

                                                                            ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

                                         ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΤΥΧΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 21         

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος, που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου κατά την εξεταστική περίοδο Σεπτεμβρίου 2021 και έστειλαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ανακήρυξή τους, μπορούν να παραλάβουν τα πτυχία τους από τη Γραμματεία του τμήματος  (με την αστυνομική τους ταυτότητα) καθημερινά 10.00-13.00 από 04-01-2022 μέχρι 31-01-22. Όσοι εκ των φοιτητών δεν έχουν την δυνατότητα να μετακινηθούν και να προσέλθουν αυτοπροσώπως, θα μπορούν με δική τους χρέωση να αποστείλουν εταιρεία ταχυμεταφοράς ή να εξουσιοδοτήσουν τρίτο άτομο να τα παραλάβει για λογαριασμό τους.

                                                                         Από τη  Γραμματεία του Τμήματος Ψυχολογίας

 

 

ΕΠΕΙΓΟΝ! ΕΚΔΟΣΗ GREEN PASS ΓΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

 

 

 

Από Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021, καλούνται όλοι οι φοιτητές και φοιτήτριες να προσέλθουν στο ΚΕΦΟΙ (Κέντρο Φοιτητικής Μέριμνας) με εκτυπωμένο το πιστοποιητικό εμβολιασμού τους, την ακαδημαϊκή ή αστυνομική τους ταυτότητα και μία φωτογραφία ταυτότητας για να αποκτήσουν GREEN PASS για την είσοδό τους στις αίθουσες διδασκαλίας. Η έκδοση της πράσινης φοιτητικής κάρτας θα διευκολύνει και θα επιταχύνει τον έλεγχο των εισερχομένων. Από τις 17 Ιανουαρίου 2022 ο έλεγχος θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της πράσινης κάρτας εκτός των μη εμβολιασμένων οι οποίοι θα ελέγχονται με τα rapid tests. 

 

 

                                                                                                                                      

 

                                                                                                                                                       ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ/ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ: 6 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 – 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

(σφραγίδα ταχυδρομείου έως και 10.1.2022)

                                                                                                                                 LINK ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΑΜΗΝΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ: 2021-2022

Καλούνται οι φοιτητές/τριες του τμήματος ψυχολογίας να υποβάλουν Δήλωση Μαθημάτων από τις 01/12/21 έως και τις 10/01/22 (23:50 μ.μ.), χωρίς περαιτέρω παράταση.  

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

 

 

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ

 

ΣΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ 2021-2022

 

Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 04/12/2021 στους χώρους του

Πανεπιστημίου στις αίθουσες Αμφιθέατρο 3, αίθουσα 301 και αίθουσα

302.

Ώρα προσέλευσης κι ελέγχου των πιστοποιητικών 09:00 π.μ. στις εισόδους των

 

αιθουσών.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ 

 

 

Aνακοίνωση αναβολής των σημερινών μαθημάτων του κ. Κοσκινά:

Κυβερνοψυχολογια )14:00-16:00) και Δυνητοποιησης (καθώς και των ωρών  γραφείο (11:00-13:30). Τα μαθήματα και οι ώρες γραφείου θα γίνουν αντίστοιχα τη Παρασκευή 3/12/.

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

 

Καλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές να υποβάλουν Δήλωση Μαθημάτων από τις 22/11/21 έως και τις 10/01/22 (23:50 μ.μ.), χωρίς περαιτέρω παράταση.  

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ

 

Τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021 θα ξεκινήσει η ηλεκτρονική αξιολόγηση του διδακτικού έργου των μαθημάτων όλων των Τμημάτων του Παντείου Πανεπιστημίου, και αφορά τα μαθήματα που διδάσκονται στο Χειμερινό Εξάμηνο 2021-2022, τόσο σε Προπτυχιακό όσο και σε Μεταπτυχιακό επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, από 6-12-2021 έως 19-12-2021 θα αξιολογηθούν τα Μαθήματα όλων των Τμημάτων.   


Για την ακριβή ημέρα και ώρα αξιολόγησης κάθε μαθήματος θα ενημερωθείτε από τον διδάσκοντα/διδάσκουσα. 

 

Υπενθυμίζουμε ότι έχετε την δυνατότητα συμμετοχής στην Αξιολόγηση των Μαθημάτων σας μέσω Ερωτηματολογίου. Το ανώνυμο Ερωτηματολόγιο θα το βρείτε αναρτημένο στο εργαλείο ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ στην Πλατφόρμα Open eClass κάθε μαθήματός σας και έχει ως στόχο να σταθμίσει την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου. 

 

Η συμπλήρωση του Ερωτηματολόγιου δεν ξεπερνάει τα 10 λεπτά, αλλά η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη και θα συμβάλει στην ανατροφοδότηση του εκπαιδευτικού έργου ώστε να γίνουν βελτιώσεις όπου χρειάζεται. 

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

 

Dear students,

 

on Monday, December 6, 2021, the online evaluation of the Undergraduate and Postgraduate courses taught in the Winter Semester 2021-2022 in all the Departments of Panteion University will start.

For reasons of smooth operation of the eclass information system, the following schedule will be implemented from 6-12-2021 to 19-12-2021 the courses of all the Departments will be evaluated.

We remind you that you can participate in the Evaluation of your Courses through a Questionnaire. You will find the anonymous Questionnaire posted on the QUESTIONNAIRE tool on the Open eClass Platform of each of your courses.

The completion of the Questionnaire does not exceed 10 minutes, but your participation is necessary and will contribute to the feedback of the teaching quality so that improvements can be made where needed.

 

The Quality Assurance Unit of Panteion University

          

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ

 

Καλούνται οι πρωτοετείς φοιτητές να υποβάλουν Δήλωση Μαθημάτων από τις 22/11/21 έως και τις 10/01/22 (23:50 μ.μ.), χωρίς περαιτέρω παράταση.

 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΩΝ

 

                                                                                                    

 

 

           ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  

 

ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 

από 8 έως 22 Νοεμβρίου 2021  

ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ covid-19  

 

Σύμφωνα με την ΚΥΑ Δ1α/Γ.Π.οικ.69136 «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από το Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 06:00» (ΦΕΚ Β’ 5138/5.11.2021),  

 

η εξυπηρέτηση του κοινού από όλες τις Υπηρεσίες του Παντείου Πανεπιστημίου (σε όλα τα Κτίρια) γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.  

 

Για την είσοδο σε κάθε Υπηρεσία απαιτείται η υποχρεωτική επίδειξη πιστοποιητικού Covid-19 σε έντυπη μορφή:  

  • έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού, είτε  
  • έγκυρο πιστοποιητικό νόσησης (έχει ισχύ για χρονικό διάστημα 6 μηνών), είτε  
  • βεβαίωση πρόσφατου αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (μοριακού ή rapid) COVID-19  

Τα έγγραφα θα πρέπει να συνοδεύονται από το νόμιμο αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας των προσερχομένων (ταυτότητα πολιτική ή φοιτητική, ή διαβατήριο).  

   

 

 

 Το μαθημα Κυβερνοψυχολογια του εαρινού εξαμήνου και το Σεμινάριο της Δυνητοποίησης, θα γίνονται (από σήμερα και για όλο το εξάμηνο) στην αίθουσα του Εργαστηρίου στο Ζ1.

 

 
 
 
 

2021 ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕΜΒΡΑΝΩΝ ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

                                                                                          

Αιτήσεις ορκωμοσίας Προπτυχιακών Σπουδών
Οι φοιτητές/τριες που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου 2021 μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις ορκωμοσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην Γραμματεία δια ζώσης κάθε Τρίτη 10.00-13.00 από 2/11 έως 30/11Αιτήσεις ηλεκτρονικά δεν θα γίνονται δεκτές.

Με την υποβολή της Αίτησης για Ορκωμοσία, απαιτείται να καταθέσετε επίσης: 

  1. Βεβαίωση Παράδοσης Υλικού  από τη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου
  2. Αντίγραφο Αστυνομικής ταυτότητας

  3. Αίτηση εξαίρεσης βαθμολογίας (εάν έχετε κάποια μάθημα προς εξαίρεση βαθμολογίας)

  4.  Ακαδημαϊκή Ταυτότητα/πάσο,  σε περίπτωση που το έχετε χάσει, δήλωση απώλειας/κλοπής απο αστυνομικό τμήμα. 

 

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λήψη του πτυχίου, είναι βαθμός στη ξένη γλώσσα


Αιτήσεις ορκωμοσίας Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών

Οι φοιτητές/τριες που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις ορκωμοσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην Γραμματεία δια ζώσης κάθε Τρίτη 10.00-13.00 από 2/11 έως 30/11. Αιτήσεις ηλεκτρονικά δεν θα γίνονται δεκτές.

Δικαιολογητικά:

1.      Έντυπο αίτησης ορκωμοσίας

2.      Βεβαίωση Κατάθεσης της Διπλωματικής στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη «ΠΑΝΔΗΜΟΣ»

3.      Βεβαίωση Παράδοσης Υλικού από τη Βιβλιοθήκη

4.      Ακαδημαϊκή Ταυτότητα/Πάσο ή Δήλωση απώλειας από Αστυνομικό Τμήμα

5.      Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας (δύο όψεις)

 

 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΜΣ "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ" 2021-2022

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά των πτυχιούχων που επιθυμούν να καταταγούν στο τμήμα ψυχολογίας θα

υποβληθούν είτε από τους ίδιους είτε με εξουσιοδότηση στην γραμματεία του τμήματος κάθε Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη 10.00-13.00 από 1 έως 15 Νοεμβρίου 2021

Η αίτηση και τα δικαιολογητικά μπορούν επίσης να αποσταλούν με courier ή ταχυδρομικά και συστημένα στη διεύθυνση

 ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 136

Τ.Κ 17671

με σφραγίδα ταχυδρομείου έως 15.11.2020.

Δικαιολογητικά:

1. Αίτηση του ενδιαφερόμενου

2. Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού

συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από το ∆.Ο.Α.Τ.Α.Π.

 

3.Φωτοτυπία Ταυτότητας ή Διαβατηρίου

 

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ

 ΑΙΤΗΣΗ ΣΕ PDF

                                        

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ

Α. ΧΑΝΤΖΗ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  6152 Κοινωνική Νόηση 16:30-18:30 Αίθουσα 102

 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6105 Εργαστήρια Κοινωνικής Ψυχολογίας 19:00-21:00 Αίθουσα Γ3

 

 

                                                   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

                                              ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΤΥΧΙΩΝ

 

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος, που ολοκλήρωσαν τις προϋποθέσεις για τη λήψη πτυχίου κατά την εξεταστική περίοδο Ιουνίου/Ιουλίου 2021 και έστειλαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ανακήρυξή , μπορούν να παραλάβουν τα πτυχία τους από τη Γραμματεία (με επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας)  από Παρασκευή 29-10-2021 έως 15-11-2021, καθημερινά 08:00 - 13:00.

 

Από τη Γραμματεία

 

 Οι εμβολιασμοί στο Πάντειο Πανεπιστήμιο θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 27/10/21 και ώρα 10:00 το πρωί . Παρακαλείσθε όσοι έχετε δηλώσει πρόθεση στο email του ιατρείου να προσέλθετε με ΑΜΚΑ και ταυτότητα στο αίθριο του νέου κτιρίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ Ο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΡΩΤΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΣ.

 

 

 

   

                                             22-10-2021 ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ     

                                                                                            ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

 

 

 

 

                                                                                 

 

 

 

 

                                  

 

 

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σχετικά με διαχείριση συμπτωμάτων Covid19 
 
 

Παρακαλούμε όποιο μέλος της πανεπιστημιακής μας κοινότητας (φοιτητής, μέλος Διδακτικού Προσωπικού) νιώσει οιαδήποτε αδιαθεσία να ενημερώνει άμεσα: 

 

  • Εάν βρίσκεται στους χώρους του Πανεπιστημίου μας: τον διδάσκοντα, τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του και την νοσηλεύτρια του Ιατρείου μας. 
  •  

  • Εάν βρίσκεται στην οικία του: με ηλεκτρονικό μήνυμα και τηλεφωνικά, την Νοσηλεύτρια του Ιατρείου (Υγειονομική Υπηρεσία) του Πανεπιστημίου μας και τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του Ακαδημαϊκού Τμήματος στο οποίο ανήκει. 

 

 

Στοιχεία επικοινωνίας: 

ΤΜΗΜΑ 

E-MAIL 

Ε-mail υπεύθυνου COVID-19 

ΤΗΛΕΦΩΝΟ 

Ιατρείο 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

2109201046 

Δημόσιας Διοίκησης 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Θεοδόσιος Παλάσκας Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201067, 2109201435 

Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Θεοδόσιος Παλάσκας Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201426, 2109201427 

Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας 

polhist@panteion.gr  

Δημήτριος Χριστόπουλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

 

2109201391, 2109201043 

Κοινωνικής Πολιτικής 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Δημήτριος Χριστόπουλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

 

2109201036, 2109201381 

Κοινωνιολογίας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Αθηνά Αθανασίου Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201454, 2109201456 

Κοινωνικής Ανθρωπολογίας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Αθηνά Αθανασίου Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201406, 2109021048 

Ψυχολογίας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Αθηνά Αθανασίου Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201421, 2109201422 

Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Ιωάννης Σκαρπέλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201431, 2109201428 

Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Ιωάννης Σκαρπέλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

2109201389, 2109201392 

 

Συνημμένα το Επικαιροποιημένο πρωτόκολλο διαχείρισης και αντιμετώπισης πιθανών ή επιβεβαιωμένων κρουσμάτων covid-19 στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, σύμφωνα με την απόφαση του Πρυτανικού Συμβούλιου της 27ης.09.2021. 

 

 

Το Πρωτόκολλο διαχείρισης πιθανού ή επιβεβαιωμένου περιστατικού COVID-19 (άρθρο 6 της ΚΥΑ υπ’ αρ. 119847/ΓΔ6 «Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022» (ΦΕΚ B’ 4406/24.9.2021) ορίζεται ως εξής: 

 

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής στη διά ζώσης διδασκαλία 

Οι φοιτητές/τριες και οι διδάσκοντες/ουσες συμμετέχουν στη διά ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία των ΑΕΙ μόνο όταν πληρούν μία από τις εξής προϋποθέσεις: 

    • Επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού έχοντας ολοκληρώσει προ 14 τουλάχιστον ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19, ή 
    • επιδεικνύουν πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου, ή 
    • επιδεικνύουν βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος σε εργαστηριακό έλεγχο (rapid ή PCR) για κορωνοϊό 2 φορές την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως 48 ώρες πριν την προσέλευσή τους στο Πανεπιστήμιο, κάθε Τρίτη και Παρασκευή, ή 
    • έχουν ολοκληρώσει προ 14 τουλάχιστον ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 με μία (1) δόση εμβολίου λόγω νόσησής τους από κορωνοϊό COVID-19, ή 
    • έχουν νοσήσει από κορωνοϊό COVID-19 και έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 20 ημερών και μικρότερο των 180 ημερών από την ημερομηνία διάγνωσής τους ως θετικού κρούσματος, κατόπιν διεξαγωγής εργαστηριακού ελέγχου, με επίδειξη πιστοποιητικού.  

      Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) είναι υποχρεωτική, για όλα τα φυσικά πρόσωπα: 
      α) σε όλους τους χώρους που διεξάγεται δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, 
      β)σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του Πανεπιστημίου και τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους των φοιτητικών εστιών, και 
      γ) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους του Πανεπιστημίου όπου παρατηρείται συνωστισμός. 

      Οι φοιτητές που συμμετέχουν σε εκπαιδευτική διαδικασία με φυσική παρουσία, υποχρεούνται να φέρουν σε έντυπη μορφή το απαιτούμενο ανά περίπτωση πιστοποιητικό ή βεβαίωση που αποδεικνύει την πλήρωση στο πρόσωπό του μιας εκ των προϋποθέσεων που αναφέρονται παραπάνω, καθώς και σχετικό έγγραφο ταυτοπροσωπίας (φοιτητική ταυτότητα ή αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο). Οφείλουν επίσης να τοποθετούν το πιστοποιητικό ή τη βεβαίωση εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου πάνω στο έδρανό τους σε εμφανές σημείο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους εντός των αμφιθεάτρων και αιθουσών, όπου πραγματοποιείται η εκπαιδευτική διαδικασία. 

      Οι φοιτητές οφείλουν να τηρούν τα μέτρα ατομικής υγιεινής και συνιστάται να φέρουν μαζί τους αλκοολούχο διάλυμα για την απολύμανση των χεριών τους. 
      Για την αποφυγή συνωστισμού, συνιστάται στους φοιτητές να προσέρχονται στο Πανεπιστήμιο τουλάχιστον 15’30’ πριν την έναρξη του μαθήματος. 
      Μετά το πέρας των μαθημάτων οι φοιτητές πρέπει να αποχωρούν αμέσως από τις αίθουσες διδασκαλίας. Οι αίθουσες θα παραμένουν άδειες για μισή ώρα μεταξύ των μαθημάτων. 
      Πρέπει να αποφεύγεται ο συνωστισμός σε όλους τους κοινόχρηστους κλειστούς χώρους του Πανεπιστημίου. 

      Β. Αντιμετώπιση κρούσματος 

      Εάν κάποιο μέλος της Πανεπιστημιακής Κοινότητας (φοιτητές, μέλη ΔΕΠ και λοιπές κατηγορίες διδακτικού προσωπικού, διοικητικό προσωπικό) εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 κατά την παρουσία του στο Πανεπιστήμιο, οφείλει να πράξει ως εξής: 
    • Ο φοιτητής, που βρίσκεται σε αίθουσα διδασκαλίας, ενημερώνει τον διδάσκοντα, τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του και την νοσηλεύτρια. Εάν ο φοιτητής βρίσκεται σε άλλο χώρο του Πανεπιστημίου, ενημερώνει αμέσως τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του και την νοσηλεύτρια. Ο Κοσμήτορας ενημερώνει τον Πρόεδρο του Τμήματος. 
    • Ο διδάσκων ενημερώνει τον υπεύθυνο COVID-19 της Σχολής του και την νοσηλεύτρια. Ο Κοσμήτορας ενημερώνει τον Πρόεδρο του Τμήματος. 
    • Το μέλος του διοικητικού προσωπικού ενημερώνει τον προϊστάμενο της υπηρεσίας του και τη νοσηλεύτρια του Πανεπιστημίου.  

      Η νοσηλεύτρια (ή ο διδάσκων) καταγράφει τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου και στη συνέχεια αυτό αποχωρεί άμεσα από τους χώρους του Πανεπιστημίου.
      Ακολούθως, θα πρέπει να απευθυνθεί σε υγειονομική μονάδα προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος, εφόσον ο γιατρός που το εξετάσει κρίνει αναγκαίο, προκειμένου να επιβεβαιωθεί ή να απορριφθεί η περίπτωση νόσησης.  

      Εφόσον γίνει το τεστ και δεν χρήζει νοσηλείας, εν αναμονή του αποτελέσματος, η/ο φοιτήτρια/ής, μέλος του διδακτικού, ερευνητικού και διοικητικού προσωπικού παραμένει σε απομόνωση κατ’ οίκον, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο και το Πανεπιστήμιο συνεχίζει τη λειτουργία του.  

      Εάν η κατάσταση του ατόμου δεν επιτρέπει την αποχώρησή του, η υπεύθυνη νοσηλεύτρια του Πανεπιστημίου προχωρά σε απομόνωσή του σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, όπου εφαρμόζονται υγιεινή χεριών και αναπνευστική υγιεινή και υπάρχει ο εξοπλισμός ατομικής προστασίας για το προσωπικό που διαχειρίζεται το κρούσμα. Στη συνέχεια καλείται το ΕΚΑΒ για μεταφορά του ατόμου σε υγειονομική μονάδα. Μετά την αποχώρηση του ύποπτου κρούσματος από τις εγκαταστάσεις του πανεπιστημίου, διενεργείται επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες με τις οποίες ήρθε σε επαφή, με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας. 

      Ενέργειες εάν κάποιος φοιτητής, ή άλλο μέλος της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, ενημερώσει καθηγητή/υπεύθυνο σχολής/ υπεύθυνο υγειονομικής υπηρεσίας, ότι εμφάνισε συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 ενώ βρισκόταν στο σπίτι. 
    • Σύσταση για ιατρική αξιολόγηση σε υγειονομική μονάδα, με πιθανότητα διενέργειας μοριακού ελέγχου (οι ιατροί που τον εξετάζουν το αποφασίζουν) για τον αποκλεισμό ή την επιβεβαίωση της διάγνωσης. 
    • Λαμβάνονται από τον υγειονομικά υπεύθυνο τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας μαζί του. 
    • Εφόσον γίνει το τεστ και δεν χρήζει νοσηλείας, εν αναμονή του αποτελέσματος, ο φοιτητής ή το μέλος του διδακτικού και διοικητικού προσωπικού παραμένει σε απομόνωση και κατ’ οίκον νοσηλεία, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, και το Πανεπιστήμιο συνεχίζει τη λειτουργία του.  

      Εάν ο μοριακός έλεγχος βγει θετικός: 
    • Ο ασθενής ενημερώνει τον υπεύθυνο της Σχολής όπου φοιτά, ή τον προϊστάμενο της υπηρεσίας όπου εργάζεται, αναφέροντας τις πιθανές επαφές που είχε στον χώρο του Πανεπιστημίου. 
    • Στη συνέχεια, ο υπεύθυνος της Σχολής ή ο προϊστάμενος της υπηρεσίας ενημερώνει σχετικά την υπεύθυνη νοσηλεύτρια της υγειονομικής υπηρεσίας προκειμένου να γίνει η επιδημιολογική διερεύνηση και ιχνηλάτηση όλων των πιθανών επαφών του κρούσματος, σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. 
    • Η υπεύθυνη νοσηλεύτρια σε συνεργασία με τον ΕΟΔΥ κάνει εκτίμηση κινδύνου και αποφασίζει τα επιδημιολογικά μέτρα πρόληψης της διασποράς, ανά περίπτωση, που μπορεί να περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων: κλείσιμο αιθουσών ή κτιρίων και απολύμανσή τους από ειδικά συνεργεία του Δήμου ή της Περιφέρειας, περιορισμό στο σπίτι (καραντίνα) όλων των στενών επαφών. 
       

      Πότε θα επιστρέψει στο Πανεπιστήμιο φοιτητής ή άλλο μέλος της Πανεπιστημιακής Κοινότητας που έχει διάγνωση COVID-19 ή που έχει έκθεση υψηλού κινδύνου (στενή επαφή) με επιβεβαιωμένο κρούσμα 
      Ο φοιτητής ή άλλο μέλος της Πανεπιστημιακής Κοινότητας με θετικό μοριακό τεστ μπορεί να επιστρέψει μετά την παρέλευση τουλάχιστον 14ημέρου, εφόσον δεν είναι εμβολιασμένος και 10ημέρου (ανάλογα με τα συμπτώματα), εφόσον είναι εμβολιασμένος, από την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και πλήρη ύφεση των συμπτωμάτων του. 
      Οι στενές επαφές του κρούσματος θα απομακρυνθούν από τον χώρο όπου κινήθηκε το κρούσμα, με οδηγίες για στενή παρακολούθηση της υγείας τους και απομόνωση στο σπίτι και εφόσον δεν εκδηλώσουν κάποιο ύποπτο σύμπτωμα, θα επιστρέψουν μετά από 14 ημέρες οι ανεμβολίαστοι και αμέσως όσοι είναι εμβολιασμένοι και δεν έχουν συμπτώματα. 
      Επιπρόσθετα, η απομάκρυνση φοιτητών ή προσωπικού της ίδιας ή άλλης Σχολής, Τμήματος, Εργαστηρίου, γραφείου κ.λπ. θα εξετάζεται κατά περίπτωση, ανάλογα με την εκτίμηση κινδύνου που θα προκύπτει κατά την ιχνηλάτηση των επαφών. 

      Γ. Καταγραφή επιβεβαιωμένου κρούσματος του διδάσκοντος 
      Σε περίπτωση καταγραφής επιβεβαιωμένου κρούσματος του διδάσκοντος ενός μαθήματος, η διδασκαλία όλων των μαθημάτων που του έχουν ανατεθεί αναστέλλεται για τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες και για όσο διαρκεί η απουσία του, σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Εάν υπάρχουν διδάσκοντες με συναφή γνωστικά αντικείμενα, και εφόσον αυτό θεωρηθεί αναγκαίο λόγω της διάρκειας της απουσίας, με απόφαση της Συνέλευσης του Τμήματος είναι δυνατό να τροποποιούνται οι αναθέσεις των μαθημάτων των οποίων η διδασκαλία αναστέλλεται εξαιτίας των παραπάνω λόγων. Στις περιπτώσεις αυτές, η αναστολή της διδασκαλίας πραγματοποιείται με ευθύνη και απόφαση του Προέδρου του οικείου Τμήματος.  

      ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ 
      Δ. Χρόνος επώασης, καραντίνα στενών επαφών και απομόνωση κρουσμάτων 
      Ως καραντίνα ορίζουμε τη διαδικασία κοινωνικής απομόνωσης με ταυτόχρονο περιορισμό των μετακινήσεων ατόμων οι οποίοι ενδεχομένως έχουν εκτεθεί στον νέο κορωνοϊό SARS-CoV-2 αλλά προς το παρόν παραμένουν υγιείς και δεν εμφανίζουν συμπτώματα της νόσου. Με βάση τη γνωστή περίοδο επώασης 1-14 ημερών, συνιστάται καραντίνα διάρκειας 14 ημερών για τα άτομα που ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19. Τα άτομα που τίθενται σε καραντίνα αποτελούν στενές επαφές (όπως αυτή ορίζεται με τα επικαιροποιημένα κριτήρια του ΕΟΔΥ) επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19 και η επαφή τους με το κρούσμα εντοπίζεται μέχρι και δύο 24ωρα πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του ή τη διάγνωσή του με εργαστηριακό έλεγχο. 

      Οι ασθενείς με COVID-19 μπορούν να βγουν από την απομόνωση βάσει των εξής κριτηρίων: α) την κλινική βελτίωση των συμπτωμάτων, β) τον χρόνο από την έναρξη των συμπτωμάτων, γ) τη σοβαρότητα της νόσου, δ) την ανοσολογική κατάσταση του ασθενή και ε) την ένδειξη κάθαρσης του ιού (ιϊκού RNA) από τις εκκρίσεις του ανώτερου αναπνευστικού συστήματος. 

      Ειδικότερα: 
      Η πλειονότητα των κρουσμάτων COVID-19 είναι ασθενείς με ήπια νόσο. Σε αυτές τις περιπτώσεις βασικό κριτήριο άρσης της απομόνωσης είναι η πλήρης ύφεση του πυρετού και η βελτίωση των κλινικών συμπτωμάτων κυρίως από το αναπνευστικό σύστημα. Η συμπλήρωση 10 ημερών απομόνωσης και 3 ημερών απυρεξίας και ύφεσης και των υπόλοιπων κλινικών συμπτωμάτων εκτός του πυρετού μειώνει κατά πολύ την πιθανότητα μετάδοσης του ιού. 
      Ασθενής με σοβαρή νόσηση, που πρέπει να εξέλθει από το νοσοκομείο πριν από την εκπλήρωση των κριτηρίων λήξης της απομόνωσής του και χωρίς αρνητικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου (SARS-CoV-2 RT-PCR), θα πρέπει να απομονωθεί στο σπίτι ή σε ασφαλές μέρος για τουλάχιστον 14 έως και 20 ημέρες από την έναρξη των συμπτωμάτων και βάσει εκτίμησης κινδύνου ανά περίπτωση. 
      Τα ασυμπτωματικά άτομα που είχαν θετικό εργαστηριακό έλεγχο για SARS-CoV-2 θα πρέπει να απομονωθούν για 10 ημέρες από την ημερομηνία λήψης του δείγματος και της εργαστηριακής διάγνωσης της νόσου. 
      Σχετικά με την επαναφορά θετικού κρούσματος στην εργασία πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η παρουσία ανοσοκαταστολής, η συχνότητα επαφής του κρούσματος με ευπαθή άτομα για σοβαρή νόσηση από COVID-19 καθώς και το εάν η εργασία του σχετίζεται με χώρους που χαρακτηρίζονται από υψηλό κίνδυνο μετάδοσης και δημιουργία συρροών. 

      α)Καραντίνα στενών επαφών χωρίς ιστορικό εμβολιασμού ή προηγηθείσας νόσησης 
      Άτομα, που αποτελούν στενές επαφές κρουσμάτων COVID-19 και δεν εμφανίζουν συμπτώματα γίνεται άρση της καραντίνας τους: 
  • στις 14 ημέρες από την τελευταία τους επαφή με το κρούσμα χωρίς εργαστηριακό έλεγχο ή 
  • στις 10 ημέρες από την τελευταία τους επαφή με το κρούσμα με αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο, μοριακό τεστ (RT-PCR), ή άμεσο τεστ αντιγόνου (RAT) για τον ιό SARSCoV. Εάν το τεστ είναι αρνητικό γίνεται άρση της καραντίνας, αλλά τα άτομα οφείλουν να τηρούν αυστηρά τα μέτρα ατομικής προστασίας και να παρακολουθούν την υγεία τους για εμφάνιση συμπτωμάτων μέχρι και την ολοκλήρωση των 14 ημερών. Εάν το τεστ είναι θετικό ακολουθείται το ισχύον πρωτόκολλο για την απομόνωση των κρουσμάτων COVID-19 χωρίς να απαιτείται επανάληψη του τεστ.  

    β) Καραντίνα στενών επαφών με ιστορικό εμβολιασμού ή προηγηθείσας νόσησης 
    Άτομα, που αποτελούν στενές επαφές κρουσμάτων COVID-19 και είτε έχουν εμβολιαστεί για τον ιό SARSCoV2 είτε μέσα στο προηγούμενο εξάμηνο έχουν νοσήσει από τον ιό και παραμένουν ασυμπτωματικοί, δεν μπαίνουν σε καραντίνα αλλά οφείλουν να τηρούν αυστηρά τα μέτρα ατομικής προστασίας και να παρακολουθούν την υγεία τους για εμφάνιση συμπτωμάτων μέχρι και την ολοκλήρωση των 14 ημερών. 

    Στην ίδια κατηγορία για αυξημένο εργαστηριακό έλεγχο εντάσσονται τα άτομα που συνεχίζουν να έρχονται σε επαφή με το κρούσμα, όπως είναι άτομα, που συμβιώνουν στον ίδιο χώρο και δεν υπάρχει η δυνατότητα απομόνωσης των κρουσμάτων ή άτομα, που έχουν αναλάβει την φροντίδα των κρουσμάτων (παιδιών, ηλικιωμένων ή ατόμων με ειδικές ανάγκες).  

    Ε. Νεότερες οδηγίες του CDC (Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών) 
    Σε περίπτωση που κάποιος πλήρως εμβολιασμένος αναπτύξει συμπτώματα όπως πυρετός, βήχας ή κόπωση, τότε πρέπει να υποβληθεί σε τεστ και να μπει σε καραντίνα. Οι περισσότεροι πλήρως εμβολιασμένοι δεν χρειάζεται να μπουν σε καραντίνα, να απομονωθούν από την εργασία τους, ή να κάνουν τεστ μετά την έκθεση σε κάποιο επιβεβαιωμένο κρούσμα, καθώς η πιθανότητα να αναπτύξουν λοίμωξη είναι μικρή, αλλά πρέπει να παρακολουθούνται για πιθανή ανάπτυξη συμπτωμάτων 14 μέρες μετά την έκθεση σε επιβεβαιωμένο κρούσμα. Οι πλήρως εμβολιασμένοι έχουν πολύ μικρό κίνδυνο να νοσήσουν και να μεταδώσουν τον ιό, ενώ έχουν συνήθως ήπια ή καθόλου συμπτώματα. Οποιοσδήποτε βγει θετικός σε τεστ COVID-19 πρέπει να απομονωθεί για 10 ημέρες. 

    α) Εμβολιασμός ατόμων με προηγούμενη νόσηση COVID-19 (όπως πιστοποιείται από το Εθνικό Μητρώο ασθενών COVID-19) 
                1η περίπτωσηΕάν έχετε νοσήσει με ή χωρίς συμπτώματα, πριν την έναρξη του εμβολιασμού σας, συνιστάται να εμβολιαστείτε με μία μόνο δόση αφού παρέλθει διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία διάγνωσης της νόσου. Στην περίπτωση αυτή ο εμβολιασμός σας θα θεωρείται ολοκληρωμένος και μπορείτε να εκδώσετε πιστοποιητικό εμβολιασμού. 

                2η περίπτωση:  Εάν έχετε ήδη εμβολιαστεί με την 1η δόση και νοσήσετε πριν από τη 2η δόση, συνιστάται να προγραμματίσετε εκ νέου τη 2η δόση σε διάστημα 6 μηνών από την ημερομηνία διάγνωσης της νόσου. Ο εμβολιασμός σας θα θεωρείται ολοκληρωμένος μετά από την πραγματοποίηση της επαναληπτικής δόσης και μπορείτε να εκδώσετε πιστοποιητικό εμβολιασμού. 

                3η περίπτωση: Εάν έχετε νοσήσει από COVID-19 και έχετε ήδη εμβολιαστεί με μία ή δύο δόσεις οποτεδήποτε μετά τη διάγνωση της νόσου, ο εμβολιασμός σας θεωρείται ολοκληρωμένος και μπορείτε να εκδώσετε πιστοποιητικό εμβολιασμού. 

                4η περίπτωση: Εάν έχετε νοσήσει από COVID-19 και ανήκετε σε ευπαθή ομάδα (είστε άτομο με ανοσοκαταστολή λόγω νόσου ή φαρμακευτικής αγωγής), εξαιρείστε από τα παραπάνω και μπορείτε να εμβολιαστείτε μετά την υποχώρηση των συμπτωμάτων και αφού λήξει η περίοδος της απομόνωσης, εντός διαστήματος όχι μεγαλύτερου των τριών μηνών από την ημερομηνία διάγνωσης της νόσου. Ο εμβολιασμός σας θα ολοκληρωθεί με δύο δόσεις. ▪ Ως ημερομηνία διάγνωσης της νόσου θεωρείται η ημερομηνία της πρώτης θετικής διαγνωστικής εξέτασης με επίσημη καταγραφή στο μητρώο κρουσμάτων της νόσου. Τα self-tests και τα tests αντισωμάτων δεν αποτελούν επίσημη διάγνωση για καταγραφή της νόσου στο Εθνικό Μητρώο ασθενών COVID19.  

    Μέτρα προφύλαξης : 
    • Πλένουμε τα χέρια μας τακτικά και σχολαστικά με σαπούνι και νερό ή με αλκοολούχο διάλυμα και αποφεύγουμε την επαφή των χεριών με το πρόσωπο (μάτια, μύτη, στόμα). 
    • Καλύπτουμε τον βήχα ή το φτέρνισμα με χαρτομάντηλο το οποίο πετάμε αμέσως στα απορρίμματα. Αλλιώς, καλύπτουμε με το εσωτερικό του αγκώνα. 
    • Εάν εμφανίσουμε ήπια συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (βήχας, καταρροή, πυρετός, πονόλαιμος) παραμένουμε στο σπίτι σε απομόνωση. 
    • Σε περίπτωση επιδείνωσης των συμπτωμάτων ή εάν ανήκουμε σε ευπαθή ομάδα (ηλικιωμένα άτομα, άτομα οποιασδήποτε ηλικίας με χρόνια υποκείμενα νοσήματα π.χ. σακχαρώδης διαβήτης, καρδιαγγειακά και χρόνια αναπνευστικά νοσήματα, αρτηριακή υπέρταση), επικοινωνούμε άμεσα με τον θεράποντα ιατρό για ιατρική αξιολόγηση. 
    • Εάν λαμβάνουμε φαρμακευτική αγωγή συμμορφωνόμαστε στις οδηγίες των θεραπόντων ιατρών. 
    • Δεν προσερχόμαστε σε ιατρό ή σε μονάδα υγείας σε περίπτωση εμφάνισης ήπιων συμπτωμάτων λοίμωξης του αναπνευστικού (βήχα, καταρροή, πυρετό, πονόλαιμο). 
    • Δεν ερχόμαστε σε επαφή με άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού συστήματος (βήχα, καταρροή, πυρετό, πονόλαιμο). 
    • Αποφεύγουμε χώρους συνωστισμού, κοινωνικές εκδηλώσεις, επισκέψεις σε οικίες και παραμονή σε ανοικτούς χώρους υπό συνθήκες συνωστισμού. 
    • Αποφεύγουμε όλα τα μη απαραίτητα ταξίδια τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό
    • Αποφεύγουμε αυστηρά τις επισκέψεις σε νοσηλευόμενους ασθενείς. 
    • Αποφεύγουμε αυστηρά την επαφή με άτομα που ανήκουν σε ευπαθή ομάδα. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό, ακολουθούμε αυστηρά όλα τα μέτρα ατομικής υγιεινής (πολύ καλό και σχολαστικό πλύσιμο των χεριών, χρήση μάσκας ή τήρηση απόστασης τουλάχιστον 2 μέτρων). 
    • Φοράμε μάσκα σε όλους τους κλειστούς χώρους και σε όλους τους ανοικτούς χώρους όπου υπάρχει συνάθροιση.  

      Οι οδηγίες που αναφέρθηκαν βασίζονται στις πρόσφατες κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων.  

      Οι συστάσεις θα επικαιροποιούνται ανάλογα με τις συνθήκες και τα επιστημονικά δεδομένα. 

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

      Το Πρυτανικό Συμβούλιο της 27.09.2021 βάσει της ΚΥΑ υπ’ αρ. 119847/ΓΔ6 «Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022» (ΦΕΚ B’ 4406/24.9.2021) αποφάσισε: 

      α) Υπεύθυνη Νοσηλεύτρια στην Υγειονομική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου είναι η κ. Παρασκευή Μέγα, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

      β) Υπεύθυνοι διαχείρισης COVID-19 και οι αναπληρωτές τους ανά Σχολή ή άλλης δομής του Παντείου Πανεπιστημίου (άρθρο 6 της ανωτέρω ΚΥΑ) ορίστηκαν οι εξής: 

Δομή 

Υπεύθυνος διαχείρισης 

COVID-19 

Αναπληρωτής Υπευθύνου διαχείρισης COVID-19 

Σχολή Επιστημών Οικονομίας & Διοίκησης για τα Τμήματα: 

– Δημόσιας Διοίκησης 

– Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης 

 

Θεοδόσιος Παλάσκας Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

 

Θεόδωρος Μαριόλης Πρόεδρος Τμήματος 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Σχολή Πολιτικών Επιστημών για τα Τμήματα: 

– Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας 

– Κοινωνικής Πολιτικής 

 

Δημήτριος Χριστόπουλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Δέσποινα Παπαδοπούλου 

Πρόεδρος Τμήματος 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών για τα Τμήματα: 

– Κοινωνιολογίας 

– Κοινωνικής Ανθρωπολογίας 

– Ψυχολογίας 

 

Αθηνά Αθανασίου Κοσμήτορας 

 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Ανδρέας Λύτρας 

Πρόεδρος Τμήματος 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας & Πολιτισμού για τα Τμήματα: 

– Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού 

– Διεθνών, Ευρωπαϊκών & Περιφερειακών Σπουδών 

 

Ιωάννης Σκαρπέλος Κοσμήτορας 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

 

Κωνσταντίνος Υφαντής 

Πρόεδρος Τμήματος 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ –ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

 

 

 Διεύθυνση Ακαδημαϊκών Θεμάτων                                                      Αθήνα 12.10.2021

ΤΜΗΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Πληροφορίες: Τατιάνα Σάϊτελμαν

tmima.spoudon@panteion.gr

  

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EDUPASS, μέχρι την έκδοση νέων οδηγιών από τα αρμόδια Υπουργεία

  1. Ποιους αφορά η πλατφόρμα Edupass;

Η πλατφόρμα https://edupass.gov.gr/ απευθύνεται σε φοιτητές (προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες) που επιθυμούν να συμμετάσχουν με φυσική παρουσία στο Πανεπιστήμιο (σύμφωνα με την ΚΥΑ αρ. 124068/ΓΔ4/1.10.2021 -B΄ 4558) και την από 4.10.2021 Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ), στο διδακτικό προσωπικό (μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, διδάσκοντες λοιπών κατηγοριών) και σε επισκέπτες πρόκειται να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία του Πανεπιστημίου (π.χ. ερευνητές κ.λπ.)

 

  1. Πώς γίνεται η είσοδος την πλατφόρμα Edupass από τους φοιτητές και το διδακτικό προσωπικό;

Κάθε άτομο, που προτίθεται να συμμετάσχει στην εκπαιδευτική διαδικασία του Ιδρύματος, πρέπει να υποβάλει δήλωση μέσω της πλατφόρμας https://edupass.gov.gr/ή εναλλακτικά μέσω της ιστοσελίδας  https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/panepistemia-kai-phoitese/delose-protheses-phusikes-parousias-stous-khorous-tou-aei-edupass στις οποίες μπορεί να συνδεθεί,  είτε με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet,  είτε με τους κωδικούς των συστημάτων ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) των πιστωτικών ιδρυμάτων. Όταν πιστοποιηθεί, η πλατφόρμα του ζητεί τον ΑΜΚΑ και (εάν είναι φοιτητής/τρια) τον αριθμό μητρώου και ακαδημαϊκής ταυτότητας.

 

Όποιος δεν διαθέτει κωδικούς πρόσβασης TAXISnet μπορεί να εκδώσει ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες https://kleidarithmos.gov.gr/.

 

  1. Πώς θα διευκολυνθούν οι φοιτητές να συμμετάσχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία;
  • Όσοι είναι άνω των 18 ετών να εκδώσουν, εάν δεν το έχουν κάνει ήδη, φορολογικούς κωδικούς προκειμένου να έχουν πρόσβαση στην επίσημη ιστοσελίδα δήλωσης των αποτελεσμάτων των rapid tests και της εμβολιαστικής τους κατάστασης, έτσι ώστε να μπορούν να τυπώσουν τα επίσημα έγγραφα που πιστοποιούν ανοσία ή νόσηση από COVID-19.
  • Όσοι είναι κάτω των 18 ετών, να προχωρήσουν στην δήλωση και την εκτύπωση των αναγκαίων πιστοποιητικών μέσω των φορολογικών κωδικών των γονέων τους.
  • Να φέρουν όλοι έντυπα ταυτοπροσωπίας που έχουν φωτογραφία, όπως ταυτότητα, ή φοιτητικό πάσο ή άδεια οδήγησης.
  • Δεν θα γίνονται αποδεκτά αποτελέσματα rapid tests τα οποία δεν φέρουν κωδικό (barcode) και δεν έχουν καταχωρηθεί στον επίσημο ιστότοπο (gov.gr).
  • Τα αναγκαία πιστοποιητικά θα πρέπει να είναι εκτυπωμένα (και όχι μόνο στο κινητό τους).

 

  1. Τι παίρνουν πάντα μαζί τους στο Πανεπιστήμιο οι φοιτητές και οι διδάσκοντες;

Σε κάθε περίπτωση, για να μπορούν να εισέρχονται στους χώρους του Πανεπιστημίου, οφείλουν να έχουν μαζί τους

  • το απαιτούμενο πιστοποιητικό/δήλωση, βάσει των ισχυόντων πρωτοκόλλων, σε έντυπη (φυσική) μορφή,
  • την φοιτητική ή αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό ή την άδεια οδήγησης για την ταυτοποίησή τους.

 

Επισημαίνουμε ότι στην πλατφόρμα edupass δηλώνεται η πρόθεση φυσικής παρουσίας στους χώρους του Ιδρύματος και συμμετοχής στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία με βάση το πιστοποιητικό/βεβαίωση εμβολιασμού ή ανάρρωσης ή αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου (Rapid ή PCR test) που έχει εκδοθεί σε συνέχεια της καταχώρησης του αποτελέσματος στο Μητρώο ασθενών COVID-19 της ΗΔΙΚΑ Α.Ε. από το εργαστήριο, το φαρμακείο ή άλλη δομή, που διενήργησε τον έλεγχο.

 

  1. Πόσο συχνά θα πρέπει να δηλώνονται τα στοιχεία στην πλατφόρμα Edupass;

Η δήλωση όσων έχουν εμβολιαστεί ή νοσήσει (για το χρονικό διάστημα που ορίζουν τα πρωτόκολλα) γίνεται άπαξ.

Όσοι απαιτείται να έχουν αρνητικό αποτέλεσμα PCR/ rapid test (σύμφωνα με τα εκάστοτε ισχύοντα υγειονομικά μέτρα), φροντίζουν να καταχωρείται το αποτέλεσμά τους στο Μητρώο ασθενών COVID 19 της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από το Εργαστήριο ή το Φαρμακείο που διενήργησε τον έλεγχο.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η Βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου κορωνοϊού COVID-19 για διαγνωστικούς ελέγχους (Rapid ή PCR Test) μπορεί να εκδοθεί και από την ιστοσελίδα https://www.gov.gr/ipiresies/ugeia-kai-pronoia/koronoios-covid-19/bebaiose-arnetikou-diagnostikou-elegkhou-koronoiou-covid-19 με την χρήση των προσωπικών σας κωδικών πρόσβασης στο TAXISnet και τον ΑΜΚΑ σας. Απαραίτητη προϋπόθεση για την έκδοση είναι η καταχώρηση του αποτελέσματος σας στο Μητρώο ασθενών COVID-19 της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από το Εργαστήριο ή το Φαρμακείο που διενήργησε τον έλεγχο.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ (εγγραφή) ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ HTTPS://EDUPASS.GOV.GR/ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ:

 

Α. Φοιτητές / Φοιτήτριες

Κάθε φοιτητής (προπτυχιακός, μεταπτυχιακός, υποψήφιος διδάκτορας), που επιθυμεί να συμμετάσχει με φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική διαδικασία, οφείλει να συνδεθεί στην ως άνω ιστοσελίδα και να υποβάλει δήλωση συμπληρώνοντας τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ίδρυμα, στο οποίο πρόκειται να παρευρεθεί με φυσική παρουσία (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Σχολή ή Τμήμα (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Αριθμό Μητρώου (συμπληρώνεται από τον φοιτητή)
  • Αριθμό Ακαδημαϊκής Ταυτότητας (συμπληρώνεται προαιρετικά από τον φοιτητή)
  • Κύκλος σπουδών (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο «Δηλώνω υπεύθυνα ότι θα παρευρεθώ στους χώρους του ιδρύματος»
  • ΑΜΚΑ (συμπληρώνεται από τον φοιτητή)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο «Επιθυμώ τα στοιχεία μου (εμβολιασμού, νόσησης, rapid test, PCR test) να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ στο σύστημα edupass».

Β. Διδακτικό Προσωπικό (τακτικό και έκτακτο)

Το τακτικό και έκτακτο διδακτικό προσωπικό του Ιδρύματος, που συμμετέχει με φυσική παρουσία στην εκπαιδευτική διαδικασία προγραμμάτων σπουδών, οφείλει να συνδεθεί στην ως άνω ιστοσελίδα και να υποβάλει δήλωση συμπληρώνοντας τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ίδρυμα, στο οποίο πρόκειται να παρευρεθεί με φυσική παρουσία (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Σχολή ή Τμήμα (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Ιδιότητα (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα της ιδιότητας του διδακτικού προσωπικού στη οποία εντάσσεται ο διδάσκων: Μέλος Δ.Ε.Π., Ε.ΔΙ.Π., Ε.Τ.Ε.Π., Ε.Ε.Π., Ακαδημαϊκός Υπότροφος, Διδάσκων Π.Δ. 407 ή άλλο – Επιστημονικός Συνεργάτης)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο «Δηλώνω υπεύθυνα ότι θα παρευρεθώ στους χώρους του ιδρύματος»
  • ΑΜΚΑ (συμπληρώνεται από τον δηλούντα)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο Επιθυμώ τα στοιχεία μου (εμβολιασμού, νόσησης, rapid test, PCR test) να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ στο σύστημα edupass.

Γ. Επισκέπτες

Ως επισκέπτης νοείται οποιοσδήποτε δεν εντάσσεται σε μία από τις ως άνω κατηγορίες (φοιτητές ή διδακτικό προσωπικό), ο οποίος πρόκειται να συμμετάσχει στην εκπαιδευτική διαδικασία του Παντείου Πανεπιστημίου. Ειδικότερα, κάθε επισκέπτης οφείλει να συνδεθεί στην ως άνω ιστοσελίδα και να υποβάλει δήλωση συμπληρώνοντας τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Ίδρυμα, στο οποίο πρόκειται να παρευρεθεί με φυσική παρουσία (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Σχολή ή Τμήμα (επιλογή από προεπιλεγμένη λίστα)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο «Δηλώνω υπεύθυνα ότι θα παρευρεθώ στους χώρους του ιδρύματος»
  • ΑΜΚΑ (συμπληρώνεται από τον δηλούντα)
  • Επιλογή «ΝΑΙ» στο πεδίο Επιθυμώ τα στοιχεία μου (εμβολιασμού, νόσησης, rapid test, PCR test) να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ στο σύστημα edupass.

  

 

 

.

 

 

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Αγαπητές φοιτήτριες, αγαπητοί φοιτητές,

 

Σας περιμένουμε στον χώρο του Πανεπιστημίου, με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια για την υγεία όλων. Σας καλούμε να βοηθήσετε να μείνει το Πάντειο Πανεπιστήμιο ανοικτό και οι συνάνθρωποί μας υγιείς.

 

ΠΡΟΤΟΥ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Edupass.gov.gr

 

1.   ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

 

Για την προσέλευσή σας είναι απαραίτητο να πληροίτε μία από τις εξής προϋποθέσεις:

·         να έχετε ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό με μία (1) δόση εμβολίου, ή

·         να έχετε νοσήσει από κορωνοϊό COVID‐19 και να έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι (20) ημερών και μικρότερο των έξι (6) μηνών από την ημερομηνία διάγνωσής τους, ή

·         να έχετε διαγνωσθεί αρνητικοί σε εργαστηριακό έλεγχο είτε με τη μέθοδο PCR είτε με rapid test. Ο εργαστηριακός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο (2) φορές εβδομαδιαίως έως σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την Τρίτη και την Παρασκευή αντίστοιχα.

 

Τα πιστοποιητικά που έχετε για καθεμία από τις ανωτέρω περιπτώσεις θα πρέπει να τα φέρετε σε έντυπη (φυσική) μορφή μαζί με την φοιτητική ή αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό σας.

 

Οφείλετε να βρίσκεστε στο Πανεπιστήμιο ΜΙΣΗ ΩΡΑ πριν από την έναρξη του μαθήματος που προτίθεστε να παρακολουθήσετε ώστε να υπάρχει επαρκής χρόνος για τον έλεγχο των πιστοποιητικών και να αποφευχθεί ο συνωστισμός.

 

Είναι απαραίτητο να φοράτε μάσκα μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας και σε όλους τους χώρους του Πανεπιστημίου όπου παρατηρείται συνωστισμός.

 

 

2.   ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΤΦΟΡΜΑ Edupass.gov.gr.

 

Κάθε φοιτητής ή φοιτήτρια, πριν να έρθει για πρώτη φορά στο Πανεπιστήμιο πρέπει να έχει ενεργοποιήσει τα στοιχεία του στην ψηφιακή πλατφόρμα Edupass.gov.gr. Η ενεργοποίηση γίνεται ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΦΟΡΑ ως εξής:

 

·         Μπαίνει στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης https://edupass.gov.gr/ με τους κωδικούς taxis και τον ΑΜΚΑ.

·         Δηλώνει την πρόθεση φυσικής παρουσίας του στους χώρους του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Σπουδών.

·         Αιτείται την καταχώριση των πιστοποιητικών του εμβολιασμού/ νόσησης/ rapid test/ PCR test στην ηλεκτρονική θυρίδα του Ακαδημαϊκού Τμήματος του Πανεπιστημίου δηλώνοντας υπεύθυνα ότι επιθυμεί τα στοιχεία του να προωθούνται αυτομάτως από την ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης) στο σύστημα edupass.gov.gr.

 

Πρόσβαση στα στοιχεία αυτά έχει μόνο η Γραμματεία του Τμήματος. Ο χρόνος τήρησης των δεδομένων που προωθούνται στις θυρίδες ορίζεται σε επτά (7) ημέρες για κάθε καταχώριση.

 

 

 

 

 

 

 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΙΟ 

 

Με την έναρξη των μαθημάτων (11 Οκτωβρίου) θα λειτουργήσει στον χώρο του πανεπιστημίου εμβολιαστικό κέντρο και θα υπάρχει η δυνατότητα εμβολιασμού με το σκεύασμα της PFIZER.  

Όποιο μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας (φοιτητής, καθηγητής , διοικητικό προσωπικό κλπ ) επιθυμεί να εμβολιαστεί παρακαλούμε να δηλώσει την πρόθεσή του στο email του ιατρείου iatreio@panteion.gr μέχρι και την Πέμπτη 7/10/2021  

 

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ

Δραστηριότητες του Τμήματος

Συνέδρια - Ημερίδες - Σεμινάρια

​Δημοσιεύσεις – Βιβλία Μελών ΔΕΠ

Προσκεκλημένες Ομιλίες

Εξωτερική αξιολόγηση του Τμήματος Ψυχολογίας

 

Επικοινωνία - Contact

Λεωφόρος Συγγρού 136 - 17671 Αθήνα

136, Syngrou Av., Athens 17671, Greece 

Ώρες υποδοχής Γραμματείας- Admission hours:

Τρίτη 10:00 - 13:00   -   Thursday 10:00-13:00

Email: psych@panteion.gr